OKTAGON si začal? Šéf KSW vysvětluje výpady proti "pofidérní" žlutočerné stáji
16/10/2024 21:02 Od WPOLD
Kdo odstartoval mediální válku mezi OKTAGONem a KSW? MMA Shorties - Každodenní informační servis ze světa MMA.
Kategorie
Organizace OKTAGON MMA měla minulý týden na programu velkolepý turnaj OKTAGON 62 v německém Frankfurtu, který se zapsal do historie jako nejnavštěvovanější MMA galavečer v historii, když překonal rekord 57,766 diváků, který držela polská organizace KSW. Ovšem jeden ze spolumajitelů KSW nový rekord více než 59 000 diváků zpochybnil a nyní vysvětlil, co ho k tomu vedlo.
Karlos Vémola má špatnou zprávu pro Fleuryho, ale skvělou pro fanoušky. MMA Shorties - Každodenní informační servis ze světa MMA.
16.10.2024
V posledních dnech se objevilo mnoho rozruchu kolem různých výroků šéfa KSW. Ten se opírá do tuzemské organizace OKTAGON MMA, která o uplynulém víkendu realizovala galavečer na stadionu Deutsche Bank Park ve Frankfurtu a překonala rekord KSW. Lewandowski nejprve začal tím, že není nadšený z toho, co organizace dělá. Myslí si také, že nejsou tak úspěšní jako KSW a že všechny jejich nápady byly okopírovány od jiných organizací.
"Překonali rekord? Otázkou je: přítomno, nebo prodáno? Podařilo se mi tyto lidi z OKTAGONu poznat a to, že by lhali, by pro mě nebylo nic nového. Kdybyste za mnou přišli a ukázali mi finanční zprávu, tak já osobně tady říkám, že Novotnému a těm ostatním chlapům pogratuluji. Zatím je to PR fraška, může o tom mluvit kdokoliv. To je to, o čem mluvím, ta určitá podnikatelská etika, kterou prostě někdo nedodržuje. Tak buď to někdo respektuje, nebo na to kašle a hraje si se skládačkou a jenom na nás střílí z praku," řekl v reakci na rekord spolumajitel KSW Martin Lewandowski.
Promotér KSW nyní vysvětlil, že to nebyl on, kdo rozpoutal mediální bitvu. Obviňuje organizaci OKTAGON MMA, že jako první „ukázala prostředníček“. Již dříve zmínil, že majitele pozval na jeden z galavečerů a ti toho využili, aby se podívali, jak KSW vypadá zevnitř. "Velmi bych všechny poprosil, aby si dali trochu více práce a podívali se, co o nás říkají. Mnohokrát, mnohokrát, právě při takovémto „točení“ s organizacemi, je to většinou naše reakce, která je protireakcí. Nemáme v DNA, abychom někam přišli a ovládli trh," uvedl nyní Lewandowski.
"Na francouzském trhu spolupracujeme se dvěma místními organizacemi a společně stanovujeme termíny. V České republice to s OKTAGONem nevyšlo, protože se rozhodli, že nás ke štěstí nepotřebují. Navíc dokonce pofidérně využili situace, kdy chtěli přijít pod záminkou spolupráce, my jsme je vítali jako VIP, chovali jsme se k nim s úctou. Byli první, kdo nám takříkajíc ukázal prostředníček," řekl Lewandowski pro server fansportu.pl.