Přeskočit na obsah

MMA Shorties

UFC
Domů » OKTAGON promotér Novotný hodnotí KSW startovku v Ostravě a vysvětluje slabé prodeje

OKTAGON promotér Novotný hodnotí KSW startovku v Ostravě a vysvětluje slabé prodeje

Novotný

Organizace KSW se už brzy chystá znovu do Ostravy, kde nám nabídne celou řadu domácích jmen. O hlavní zápas se postará bitva těžkých vah Martínek vs Vojčák, ale do akce jdou i Juráček, Štummer a další. Dokonce uvidíme v boji i Hanku Gelnarovou, která byla angažovaná i skrze to, aby zvedla prodeje lístků, které prý nejsou úplně valné.

Vedení muselo zasáhnout? RFA promotér Marhanský popisuje Sivákovo nevhodné chování

„KSW absolutně nejde prodej v Ostravě. To je naprosto evidentní. Ta karta je… Jestli si myslíš, že přivezeš slávistu, který tam vypíčoval Ostraváky, a dáš ho jako hlavní před-zápas a Ostraváci budou nadšení, tak to asi úplně ne. Jakkoliv nemám s Matúšem žádný problém, tak to je realita. To je možná nějaká neznalost trhu ze strany KSW. Samozřejmě Martínek vs Vojčák je extrémně zajímavý zápas, ale znovu vlastně Michala Martínka pořádně nepromuješ. Celkově ty lidi pořádně nepromuješ a poté se divíš, že to neprodáš. Je to zajímavý zápas pro nás ty, kteří se o to zajímáme, ale když tady nemáš žádné promo, tak se pak nemůžeš divit, že rozdáváš, neprodáváš a celkově je to jedno velké mínus,“ zhodnotil Novotný ve svém vysílání.




S prodeji hodně pomohla Gelnarová?

„Odezva český fanoušků byla poměrně dobrá. Příspěvek s Hankou na instagramu udělal šílená čísla. Polští fanoušci jsou ale více zapáleni do sportovního aspektu MMA a novinu přijali s nelibostí. Obzvláště ti, kteří se nejvíce vyjadřují na platformě X, od nás očekávají, že budeme na sto procent oddaní sportovním duelů. I OKTAGON však ukázal, jak moc diváci chtějí v kleci vidět osobnosti, jež prolamují hranice MMA komunity,“ rozpovídal se pro iSport.cz sportovní ředitel Rysiewski.

„Ještě nemám přesná čísla, ale poté co jsme oznámili účast Hanky na KSW 99, prodej lístků se výrazně zvednul. Předtím byl počet prodaných míst menší, než jsme čekali. Uvedli jsme je na trh v srpnu, což se záhy ukázalo jako ne úplně dobré načasování. Přišly povodně a nikdo se moc neupínal na to, co bude dělat v polovině října, nýbrž zda voda vyplaví i jejich domov. Teď přišel ideálně čas prodej rozhýbat, což se povedlo.“




Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *