Jiří Procházka po poslední prohře s Pereirou vyrazil na očistnou cestu, na kterou navázal výletem do Austrálie, kde si plnil mediální povinnosti, poznával tamní zvěř a samozřejmě i sledoval turnaj UFC 305, na kterém Du Plessis dokázal ukončit Adesanyu. Navíc tam také stihl natočit povedenou reklamu, která je začátkem nové velké spolupráce.
Bohužel je třeba s tím počítat! Karlos Vémola má pro fanoušky špatnou zprávu
Jiří se totiž stal jednou z tváří značky wrestlera a herce Rocka Project Rock, která má ve svém znaku býka, se kterým se Procházka v hodně povedeném videu utkal. Jak souboj v přetlačování dopadl? Na to se můžete níže podívat sami.
„´Být býčí´ je mentalita optimismu a univerzální síla, kdy se naše odvaha promění v pokrok. Duch Brahma Bull je v každém z nás a motivuje vás k tomu, abyste byli ničivou silou neúnavné energie a síly.
Odemkněte nové úrovně výkonu se zcela novým BSR 4- navrženým pro velikost a odvahu – což jsou dvě vlastnosti, které ztělesňuje i Jiří Procházk,“ představila značka novou spolupráci.
View this post on Instagram
Jak vypadalo natáčení?
Na IG profilu Project Rock se nyní navíc objevilo video ze zákulisí, takže se můžete podívat, jak povedená reklama vznikala. Samozřejmě bylo třeba napumpovat svaly a poté se pustit do přetlačování s imaginárním býkem, které se však Jiřímu skvěle povedlo.
View this post on Instagram
Jak spolupráce vznikla?
„Byl to přímo Dwayne Johnson, který si mě do reklamy vyžádal. Pak jsme to přes mého manažera v UFC dali dohromady,“ prozradil Jiří Procházka pro CzechCrunch. „Jsem za tuto spolupráci velmi rád, jde fakt o světový formát. Za veškerým tím oblečením a teniskami se skrývá pevná myšlenka, která podle mě dokáže inspirovat lidi.“
To, že si o Jiřího Procházku řekl přímo hvězdný Rock jen dokazuje, jak moc se BJP dokázal zapsat do povědomí celého světa, v čemž bude jistě i nadále pokračovat.