Přeskočit na obsah

MMA Shorties

Domů » Zvláštní situace! Samo UFC není spokojené s tím, kolik stojí PPV přenosy?

Zvláštní situace! Samo UFC není spokojené s tím, kolik stojí PPV přenosy?

UFC

Pokud jako český MMA fanoušek chcete sledovat číslované UFC akce, tak musíte mít koupený UFC Fight Pass, ale také PPV a nebo příslušný sportovní kanál, jinak nebudete mít kompletní zážitek. Kanál Nova Sport ve svém balíčku nabízí například O2 TV, ale určitě se najdou i jedinci, kteří si kupují přímo PPV, jehož cena však neustále roste. A to se dokonce nelíbí ani UFC, které však na cenu paradoxně nemá žádný vliv. Jak je to možné?


Mawara prý mažou, takže Růžička veřejně posílá další vzkaz vedení Spejbl Gymu

Během čtvrtletního finančního hovoru prezident společnosti TKO Group Holdings Mark Shapiro přiznal, že ESPN kontroluje náklady na placené přenosy, na což má ESPN právo poté, co podepsalo smlouvu o zařazení těchto prémiových událostí jako součást smlouvy o vysílacích právech společnosti s UFC. Od uzavření této dohody v roce 2019 společnost ESPN zvýšila ceny pay-per-view z 59,99 USD při zahájení prodeje na současnou cenu 79,99 USD v roce 2023.

Zatímco UFC neustále bojuje proti pirátství těchto pay-per-view akcí, Shapiro zmínil, že zvýšená cena téměř jistě vedla k ještě vyššímu počtu pirátských přenosů, což vedlo k rozhovoru s ESPN o těchto rostoucích cenách.




„Společnosti ESPN a Disney byly velmi agresivní pokud jde o ceny placených přenosů, ale mají nad nimi plnou kontrolu vzhledem k tomu, kolik nám za tato práva platí. Za dobu našeho partnerství šli pravděpodobně trochu rychleji a trochu výš, než bychom si přáli.

Vyjádřili jsme se k tomu, zvláště v době pirátství, kdy jsme zaznamenali, že naše čísla pirátství opravdu stoupla, a myslíme si, že je to způsobeno tím, že stanovili příliš vysoké ceny. Na tuto zpětnou vazbu reagovali velmi vstřícně.“

Shapiro prozradil, že vedoucí pracovníci TKO se sešli s předsedou ESPN Jimmym Pitarou, aby vyjádřili své obavy ze zvýšené ceny placených přenosů. To vedlo k novým balíčkům, v nichž ESPN nabízelo nižší ceny, kdy si fanoušci mohli zakoupit kartu s dostatečným předstihem, aby ušetřili peníze, oproti nákupu v den zápasu nebo během několika dní po události, což je obvyklé.




Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *